sveaojag.blogg.se

Shopping

Publicerad 2015-05-22 23:39:18 i Allmänt,

Skrev nyss ett långt blogg inlägg som råkades raderas och jag orkar verkligen inte börja om. Jag summerar dagen kortfattat istället. Morgonen började med jobb fram till kl 12. Skönt med kort dag då det är fredag! Hämtade Svea från dagis och vi åkte in till staden för shopping. Inte en enda grej till Svea följde med hem. Idag har jag unnat mig. Nya kläder, skor och annat. Så nöjd över alltihop. Det var välbehövligt. Tror faktiskt aldrig jag varit in till stan utan att ha köpt något till Svea. Så det var på tiden att få unna sig något nytt då det alltid är fokus på barn kläder. Missförstå mig inte. Jag älskar barnkläder men idag ville jag hålla ögonen öppna för mig. Varje gång jag gått in för Shoppa åt mig så har jag aldrig hittat något. 

Calles lillebror är här över helgen och ingen är lyckligare än Svea! 

Avrundar här och säger godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Jennifer Nilsson. Jag är 21 år och bor i Piteå. Jag skriver för det mesta om det som hör till mina intressen såsom hur det är att vara en ung mamma, barnkläder, tips och inredning. Hoppas ni hittat hit för att stanna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela