sveaojag.blogg.se

Byggnationer

Publicerad 2015-07-16 16:47:17 i Allmänt,

 Pappa C jobbar på här hemma med all renovering vi har framför oss. Evigt kapande och bullrer, så jag och Svea flydde fältet för en liten stund och åkte till nimbys värld för bus och lek tillsammans med Erica! Uppskattat av Svea till tusen då vi mesta dels spenderar tiden här hemma. Ska ta tag i kragen och fota lite så ska ni få se hur mycket vi hunnit. Till veckan kommer mattläggaren och lägger nytt golv hela nedervåning och på vår lilla toalett på övervåningen!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Jennifer Nilsson. Jag är 21 år och bor i Piteå. Jag skriver för det mesta om det som hör till mina intressen såsom hur det är att vara en ung mamma, barnkläder, tips och inredning. Hoppas ni hittat hit för att stanna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela