sveaojag.blogg.se

Internet shopping

Publicerad 2015-07-05 17:28:35 i Allmänt,


.. Nu när vi renoverar hela huset så ör det väl självklart att det blir en hel del annat nytt också! För några dagar sedan rensade vi stort här hemma, vissa saker sålde vi på köp och sälj och vissa slängde vi. Sålde iväg allt väldigt billigt då vi ville bli av med det fort och ändå lyckades jag få in lite mer än två tusen kronor på något som bara stått i en skrubb och samlat damm. 

Längtar tills allt är klart och vi får börja med allt pynt! Hela huset kommer få en helt ny look. Både på utsidan och insidan. Det kommer bli så ljust, öppet och fint med våra nya fönster och ytterdörr! 🌸😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Jennifer Nilsson. Jag är 21 år och bor i Piteå. Jag skriver för det mesta om det som hör till mina intressen såsom hur det är att vara en ung mamma, barnkläder, tips och inredning. Hoppas ni hittat hit för att stanna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela