sveaojag.blogg.se

Beemoo

Publicerad 2015-09-03 09:47:57 i Allmänt,


 

Kan ni fatta, jag vann! Tävlade om denna vagn på instagram, och jag vann. Helt otroligt. Hoppade av lyckorus! Kul att testa något nytt, jag som varit bugaboo älskare från första ögonkast. 

Kommer berätta mer sedan då jag fått hem min vinst, eller rättare sagt bebis vinst! Vet inte om jag nämt något här på bloggen att vi väntar smått! Vi är otroligt glada och ser framemot att få träffa den lille i magen. Detta är något vi längtat efter. Kan inte påstå att det varit lätt, men vi kan äntligen pusta ut för vi är gravida och våran familj ska bli fyra. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Jennifer Nilsson. Jag är 21 år och bor i Piteå. Jag skriver för det mesta om det som hör till mina intressen såsom hur det är att vara en ung mamma, barnkläder, tips och inredning. Hoppas ni hittat hit för att stanna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela